Strategisk vækst – sælg mere idag!

Vi kan hjælpe din virksomhed med at kickstarte, drive, fastholde, udfase og forny din vækst. Forskning og erfaringer har fortalt os, at virksomhedens strategi for vækst og mersalg begynder enten med:

  1. Markedspenetrering / organisk vækst.
  2. Produktudvikling / produkt innovation.
  3. Markedsudvikling / nye kundegrupper / Internationalisering.
  4. Diversifikation / Opkøb af virksomhed / nye produkter & segmenter.

Men altafgørende er virksomhedens kundeværdi strategi. Med andre ord, hvad er virksomhedens konkurrencefordel? Det nemlig her virksomheden giver unik værdi til kunden, hvilket enten er igennem differentiering eller omkostningslederskab. Dvs. konkurrencedygtig pris / omkostning for kunden eller unikt produkt / markedføring / distribution / Services / lokation m.m. Virksomhedens vækst og kundeværdi strategi har vi her lavet en sammenfattende model over på baggrund af vores erfaringer og forskning.

Strategi & Vækst

Strategi & Vækst